جشنواره بین‌المللی پویانمایی

جشنواره بین‌المللی پویانمایی

برنامه‌های «روز پویانمایی» در بخش جنبی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی با نمایش فیلم‌هایی که در بخش کودک دوره‌های پیشین جشنواره برگزیده شده‌اند، برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این برنامه با هدف معرفی فیلم‌های پویانمایی برگزیده در بخش کودک در مراکز کانون سراسر کشور، ارج نهادن به هنر_صنعت پویانمایی و افزایش مخاطبان هنر تأثیرگذار پویانمایی، فراهم کردن زمینه‌های نقد و نظر در خصوص هنر پویانمایی در مراکز سراسر کشور و فراهم کردن منبعی به عنوان محرک‌های دیداری و نوشتاری برای اعضاء ادبی و هنری مراکز برگزار خواهد شد.

«روز پویانمایی» برای آشنایی بیشتر همکاران کانون، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری و اولیاء تربیتی برگزار می‌شود. این فیلم‌ها از جمله پویانمایی‌هایی هستند که در بخش کودک، در دوره‌های پیشین جشنواره برگزیده شده‌اند. در این روز  (۱۲خرداد، سـاعت ۹:۳۰) فیلم‌های برگزیده بخش کودک همزمان در یک نوبت در سالن‌های مراکز کانون استان‌ها و مراکز سیار روستایی، در سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۷۷ (۱۹۹۹ میلادی) نسبت به برگزاری جشنواره بین‌المللی پویانمایی همت گماشت.

هدف از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی-هنری، کمک به رشد و گسترش هنر پویانمایی و ایجاد زمینه‌های مؤثر و بستری شایسته برای هنر پویانمایی است. یکی از بخش‌های جنبی این جشنواره در سال ۱۴۰۱، برگزاری «روز پویانمایی» همزمان در سالن‌های نمایش مراکز کانون استان‌ها و مراکز سیار روستایی سراسر کشور خواهد بود.

دوازدهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران در روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی