جشنواره بین المللی مد و لباس فجر 11

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر 11

خبرگزاری آریا-ثبت نام در بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با مراجعه به سایت جشنواره www.fajrmode.com آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با اشاره به اعلام فراخوان این رویداد و مهلت یک ماهه ارائه آثار (از سه شنبه 27 اردیبهشت تا پنجشنبه 26 خرداد) برای داوری اولیه، گفت: همه علاقه‌مندان به حضور و واجدان شرایط در بخش رقابتی این دوره از جشنواره می‌تواند آثار خود را در دو بخش" مهارتی و مهارت جو " در هشت گرایش «طراحی لباس اجتماع بانوان، طراحی لباس اجتماع آقایان، طراحی پوشاک کودک و نوجوان، طراحی چادر و پوشش سر، طراحی پارچه، طراحی کیف و کفش، طراحی زیورآلات و تزئینات لباس و طراحی بسته بندی پوشاک» که شرایط آن‌ها به طور کامل در فراخوان کلی جشنواره اطلاع رسانی و منتشر شده است شرکت و اقدام به ارائه آثار مرتبط خود کنند.
سپیده یاقوتی افزود: علاوه بر این فراخوان همه گرایش‌ها دارای فراخوان تخصصی خود نیز هستند که پس از ثبت نام اولیه از طریق سایت (تارنما) جشنواره در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام می‌توانند به تارنما (سایت) جشنواره به نشانی www.fajrmode.com مراجعه کنند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی