قوانین استفاده از سایت

قوانین استفاده از سایت

قوانین عمومی

تاریخ آخرین به‌روزرسانی صفحه قوانین و مقررات فستیوال نیوز 1401/3/01 بوده است و فرض بر این است که حداکثر تا 14 روز پس از این تاریخ کاربران سایت آن را مطالعه کرده و از مفاد آن کاملا آگاه هستند. فستیوال نیوز می‌تواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به به‌روزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات سایت، با ذکر دقیق تاریخ، اقدام نماید و از کاربران هم انتظار می‌رود نسبت به تغییرات انجام پذیرفته آگاهی کامل کسب نمایند.

صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌مثابه یک توافق است که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت فستیوال نیوز استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند.

 

مسئولیت صحت و سقم و بررسی صحت اخبار این سایت و مندرجات به عهده خوانندگان سایت است . 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فستیوال نیوز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فستیوال نیوز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

فستیوال نیوز اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فستیوال نیوز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فستیوال نیوز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی http://festivalnews.ir/ است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون yahoo messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ‌گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران برای برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

فستیوال نیوز در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق این سایت یعنی http://festivalnews.ir پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را برای پیگرد قانونی به این سایت یعنی http://festivalnews.ir اطلاع دهید.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فستیوال نیوز هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

فستیوال نیوز خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

 

نظرات

  کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

 نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

  نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر به‌هیچ‌وجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.

 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.

 سایت می‌تواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا به‌کلی از انتشار آن‌ها جلوگیری به عمل آورد.

  سایت می‌تواند در مواقعی که صلاح می‌داند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج می‌نماید.

 در صورت نقض موارد فستیوال نیوز می‌تواند کاربر را از سایت اخراج نماید

فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می‌باشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور فستیوال نیوز هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز فستیوال نیوز مسئولیتی ندارد.

 

 



فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی